پنجمین نمایشگاه بین المللی خدمات و تجهیزات هتلداری hotex 2023

پنجمین نمایشگاه بین المللی خدمات و تجهیزات هتلداری

در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

پنجمین نمایشگاه بین المللی خدمات و تجهیزات هتلداری 1402 – Iran HOTEX 2023

پنجمین نمایشگاه بین المللی خدمات و تجهیزات هتلداری در تاریخ ۱۴ الی 17 تیرماه 1402 در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌گردد.

نمایشگاه بین المللی هتلداری

نمایشگاه بین المللی هتلداری، یکی از مهمترین رویدادهای صنعت گردشگری در ایران است که در سال ۱۴۰۲ برای پنجمین بار در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌گردد. این نمایشگاه یک فرصت عالی برای شرکت های داخلی و خارجی فعال در زمینه خدمات و تجهیزات هتلداری است تا جدیدترین محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارند و با مشتریان و همکاران جدید آشنا شوند.

نمایشگاه هتلداری ، شرکت هایی از سراسر جهان را به یکدیگر نزدیک می‌کند و به آنها فرصت می‌دهد تا با جدیدترین فناوری‌ها و تجهیزات هتلداری آشنا شوند. این نمایشگاه شامل محصولاتی از جمله مبلمان، تجهیزات آشپزخانه، لوازم خانگی، سیستم های صوتی و تصویری، نرم افزار هتلداری، تجهیزات امنیتی، تجهیزات نظافتی و موارد دیگر مرتبط با صنعت هتلداری است.

اهداف برگزاری نمایشگاه هتلداری

هدف از برگزاری این نمایشگاه، ایجاد فرصتی برای اشتراک گذاری ایده ها، دانش و تجربیات در زمینه خدمات و تجهیزات هتلداری و بهبود کیفیت و کارایی این صنعت است. این نمایشگاه همچنین به شرکت هایی که در صنعت خدمات و تجهیزات هتلداری فعالیت می‌کنند، فرصتی برای ارائه محصولات و خدمات خود و همچنین ایجاد روابط تجاری با شرکت های دیگر فراهم می‌کند.

در این رویداد، شرکت های داخلی و خارجی بزرگ حضور دارند و با عرضه محصولات و خدمات خود، فرصتی را برای برقراری روابط تجاری با شرکت های دیگر ایجاد می‌کنند. در این نمایشگاه، شرکت هایی مانند شرکت های تولید کننده مبلمان، تجهیزات آشپزخانه، لوازم خانگی، سیستم های صوتی و تصویری، نرم افزار هتلداری، تجهیزات امنیتی، تجهیزات نظافتی و سایر مرتبط با صنعت هتلداری حضور دارند.

از اینرو، پنجمین نمایشگاه بین المللی خدمات و تجهیزات هتلداری، یک فرصت بسیار خوب برای شرکت های داخلی و خارجی است تا در این رویداد شرکت کنند و با دیگر شرکت هایی که فعالیت در زمینه خدمات و تجهیزات هتلداری دارند، آشنا شوند و روابط تجاری خود را گسترش دهند.

نگاه سبز آگرین

جهت ورود به فرم سفارش طراحی غرفه، ویژه این نمایشگاه و دریافت تخفیف غرفه سازی بر روی دکمه مقابل کلیک نمائید سپس فرم را با دقت تکمیل و ارسال نمائید.