چهاردهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه IranFinex 2022

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه

در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه 1401 – IranFinex 2022

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه در تاریخ 2 الی 5 مردادماه 1401 در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می گردد.

نمایشگاه بین المللی بورس و بانک و بیمه که به عنوان بزرگترین رویداد ایران در زمینه بورس، بانک و بیمه كه سالانه با حضور جمع كثیری از شركت های توانمند داخلی و خارجی در زمینه بورس، بانک و بیمه برپا می‌گردد، فرصت بسیار مغتنمی است تا شركت های فعال، دستاوردها و خدمات خود را در معرض بازدید دست‌اندركاران و متخصصان این عرصه قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این عرصه، فعالیت ها و نوآوری های آتی خود را معرفی نمایند.

همانگونه که مستحضرید با گذشت بیش از یک دهه از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه، این رویداد به عنوان مهمترین و معتبرترین رویداد مالی کشور در سطح منطقه شناخته شده و با مشارکت گسترده فعالان، کارشناسان  و متخصصان بازار مالی مواجه شده است. از این رو، برآنیم تا آغاز دهه دوم این نمایشگاه نیز همزمان با گسترش بازدیدکنندگان و حضور کشورهای مختلف، با شکوه تر از گذشته برگزار شود.

نمایشگاه بورس و بانک

افزایش ارتباط و آگاهی مردم از بازار مالی و خدمات آن، بالا بردن سواد مالی، ارائه توانمندی های داخلی در هر سه حوزه بورس، بانک و بیمه از طریق آموزش و فرهنگسازی، برپایی غرفه ویژه کودک و نوجوان، برگزاری کارگاه های آموزشی، همچنین فرآهم آوردن زمینه مناسب جهت تعاملات بین الملل با توجه به پیشرفت اخیر بین المللی در حوزه مالی و استقبال سرمایه گذاران خارجی به همراه فضای مذاکرات B2B، برگزاری رویداد استار تاپ حوزه مالی و …. از اهم برنامه های پیش بینی شده در این دوره از نمایشگاه می باشد.

در این راستا ستاد برگزاری قصد دارد با رویكردی متفاوت خدمات ویژه ای را جهت هرچه بهتر معرفی كردن شركت كنندگان در این نمایشگاه ارائه نماید.
با این امید كه برگزاری این رویداد بزرگ بـا مشاركت كلیه دست انـدركـاران، گـامی رو به جلو در راسـتای اعتلاء و انعكاس هر چه بیشتر توانمندی های شرکت های حاضر در داخل و حوزه بین الملل باشند.

منبع: وبسایت برگزارکننده نمایشگاه بورس و بانک

نگاه سبز آگرین

غرفه های انجام شده در نمایشگاه بورس و بانک گذشته توسط شرکت آگرین

جهت ورود به فرم سفارش طراحی غرفه، ویژه این نمایشگاه و دریافت تخفیف غرفه سازی بر روی دکمه مقابل کلیک نمائید سپس فرم را با دقت تکمیل و ارسال نمائید.