چهارمین نمایشگاه بین المللی شیشه و تجهیزات وابسته

چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت شیشه، کریستال، بلور، چینی، ماشین آلات و صنایع وابسته

در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

چهارمین نمایشگاه بین المللی شیشه و تجهیزات وابسته ۱۴۰۰ – Iran Glass Show 2021

چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت شیشه، کریستال، بلور، چینی، ماشین آلات و صنایع وابسته در تاریخ ۸ الی ۱۱ تیرماه ۱۴۰۰ در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می گردد.

اهداف و معرفی نمایشگاه

هدف از برگزاری نمایشگاه شیشه و صنایع وابسته ،کمک به توسعه این صنعت و تدوین نقشه راه پیش روی صنعت شیشه کشور با بررسی وضعیت این صنعتدر داخل کشور و مقایسه آن با کشورهای پیشرو در این حوزه می باشد .

از آنجایی که که صنعت شیشه یکی از صنایع با ارزش افزوده بالا در میان صنایع جهان و کشور به حساب می آید این نمایشگاه سعی دارد توسعه این صنعت بر مبنای آینده پژوهی در صنعت شیشه صورت گیرد و اهداف کلان و استراتژیهای دستیبابی به چشم انداز بخوبی تدوین و مشخص شود.

جایگاه برترصنعت شیشه ایران درمیان کشورهای منطقه، شبکه سازی ملی ومنطقه ای برای رشد صنعت شیشه، تکمیل زنجیره ارزش صنایع داخلی و توسعه صنعت شیشه، توسعه تعامل با اقتصاد آزاد جهانی و توسعه صادرات، سرمایه گذاری داخلی و خارجی، انتقال و توسعه فناوری و تجاری سازی دانش و فناوری شیشه از دیگر اهداف راهبری برگزاری نمایشگاه صنعت شیشه در کشور است . تولید شیشه در تمام کشورهاى جهان از صنایع مهم به حساب مى آید ، باتوجه به گستردگی کاربرد شیشه در صنعت و زندگی روزانه و اختصاص درصد مناسبی از اشتغال در جامعه ضرورت برگزاری تخصصی نمایشگاه بین المللی در این زمینه بیش از پیش احساس می شود.

برگزاری نمایشگاه‌ بین‌المللى شیشه و صنایع وابسته می تواند پل ارتباطى بین بازرگانان، کارشناسان صنعت‌گران و محققین صنعت شیه در ایران با یکدیگر و دیگر کشورهاى جهان ‌باشند . برگزاری این نمایشگاه تنها براى نمایش کالاها و انجام مذاکرات تجارى پیرامون آنها برگزار نمى‌شوند، بلکه اطلاعات گوناگون در زمینه قیمت‌هاى رقابتى در سطح جهانی، آخرین استانداردهاى کیفی، آخرین پیشرفت‌هاى صنعتی، دستاوردهاى پژوهش علمى و ایده‌هاى اقتصادى – تکنولوژى نیز در خلال برگزارى نمایشگاه‌ها مورد تبادل قرار مى‌گیرند.

به وجود آوردن زمینه مساعد جهت انجام ملاقات‌هاى صنعتی و اقتصادى بین بلندپایگان این صنعت، جهت ایجاد همکاری و تفاهم میان آنها، بیانگر بعد دیگرى از فلسفه وجودى نمایشگاه‌ بین‌المللى شیشه و صنایع وابسته مى‌باشد، تا جائى که این نمایشگاه‌می تواندبه‌صورت یکى از کارآمدترین ابزارها جهت گسترش و تعمیق مناسبات اقتصادی ،بازرگانی و صنعتی در صنعت شیشه خاورمیانه باشد .برگزاری نمایشگاه بعنوان یکی از گامهای مهم جهت تسریع در رسیدن به اهداف بلندمدت و نفوذ در بازارهاى جدید و همچنین یافتن شرکای تجاری راه متداول و خوبى است.

در هر حال شرکت صنایع نمایشگاهی آوای موفق ایرانیان با برگزاری نمایشگاه شیشه و صنایع وابسته سعى دارد ضمن گسترش مبادلات خارجى و عقد قراردادهاى بازرگانى جدید، بازارهاى صادراتى و فروش داخلى توسعه یافته و با شرکاى تجارى جدید پیوند حاصل شود.

همچنین آشنائى مردم و متخصصین ما با تکنولوژى‌هاى مدرن و تکنیک‌هاى جدید در سطح جهانى بالا بردن سطح کمى و کیفى تولید و آشنا ساختن کشورهاى مختلف با امکانات و استعدادهاى تولیدى ایران، انگیزه دیگر برگزارى نمایشگاه بین‌المللی شیشه و صنایع وابسته به شمار مى‌آید.

منبع: وبسایت برگزار کننده نمایشگاه iranglassshow

نگاه سبز آگرین

جهت ورود به فرم سفارش طراحی غرفه، ویژه این نمایشگاه و دریافت تخفیف غرفه سازی بر روی دکمه مقابل کلیک نمائید سپس فرم را با دقت تکمیل و ارسال نمائید.