دوازدهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته تهران

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته تهران

در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته تهران ۱۳۹۹ – DO-WIN TECH 2020

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته تهران در تاریخ ۱۲ الی ۱۵ تیرماه ۱۳۹۹ در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می گردد.

نمایشگاه در و پنجره امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا با رعایت کامل پروتکل بهداشتی برگزاری نمایشگاه منتشر شده توسط شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران پذیرای علاقمندان و صاحبان این صنعت در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران می باشد.

شرکت نگاه سبز آگرین با غرفه سازی و با رعایت کامل پروتکل بهداشتی، اقدام به ساخت غرفه های بهداشتی با مدل های غرفه های display و غرفه های رپیدسیستم می نماید.

اهداف برگزاری نمایشگاه

الف. اهداف عمومی

۱٫ معرفی ظرفیت های بالقوه و بالفعل درکشور در زمینه تولید،‌ بازرگانی و خدمات مربوط به صنایع در و پنجره مشتمل بر تولید، بازرگانی و خدمات محصول، ماشین آلات و تجهیزات وابسته، مواد اولیه.

۲٫ شناسایی و معرفی مشکلات، موانع و نقاط ضعف موجود در این صنعت و تلاش در جهت جلب حمایت سازمان های دولتی ذیربط از دست اندرکاران صنعت مذکور.

۳٫ ایجاد بستر های مناسب به منظور ترغیب افراد یا واحدهای سرمایه گذار جهت سرمایه گذاری و بهره گیری مناسب از ظرفیت های موجود و ایجاد زمینه های اشتغال زایی و کارآفرینی در صنایع موضوع نمایشگاه.

۴٫ آشنایی دست اندرکاران با محصولات، نوآوری ها و ظرفیت های موجود در سایر کشورها و تلاش برای رسیدن به استانداردهای جهانی.

۵٫ ایجاد فضای رقابتی سالم میان تولیدکنندگان داخلی در جهت ارتقاء کیفیت تولید.

۶٫ ایجاد ارتباط مستقیم و رو در رو میان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان به منظور آشنایی بهتر با نیازهای بازار مصرف.

۷٫ ایجاد و یا ارتقاء رویکرد صادرات محصول به سایر کشورها.

۸٫ تبادل فکر، فناوری و محصول میان شرکت کنندگان داخلی و خارجی نمایشگاه و ایجاد ارتباط تجاری میان آن ها.

۹٫ شناسایی واحدهای برتر در زمینه تولید، بازرگانی و خدمات مرتبط با موضوع نمایشگاه.

ب. اهداف اختصاصی

۱٫ معرفی میزان تأثیر و نقش محصولات در و پنجره ساختمانی در حفظ، صرفه جویی و استفاده بهینه از منابع انرژی و تلاش در جهت حفظ ذخایر موجود انرژی در کشور.

۲٫ آگاهی از میزان تأثیرگذاری این محصولات در بهینه سازی مصرف انرژی و اصلاح الگوی مصرف.

۳٫ باتوجه به تعدد و کثرت واحدهای تولیدی، بازرگانی و خدماتی که بصورت مستقیم و غیرمستقیم در ارتباط با محصولات در و پنجره هستند برپایی نمایشگاه تخصصی و جدا از نمایشگاه صنعت ساختمان، هم برای مشارکت کنندگان و هم برای بازدیدکنندگان از اهمیت و اولویت بسیاری برخوردار است. لذا این نمایشگاه نیاز مخاطبین این صنعت را به مراتب بیشتر از نمایشگاه عمومی ساختمان برآورده می سازد. به همین دلیل بسیاری از واحدهای شرکت کننده در نمایشگاه در و پنجره و صنایع وابسته، فقط در همین نمایشگاه حضور می یابند و در نمایشگاه ساختمان مشاهده نمی شوند.

منبع: وبسایت برگزار کننده نمایشگاه titexgroup

نگاه سبز آگرین

جهت ورود به فرم سفارش طراحی غرفه، ویژه این نمایشگاه و دریافت تخفیف غرفه سازی بر روی دکمه مقابل کلیک نمائید سپس فرم را با دقت تکمیل و ارسال نمائید.