نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی

درباره نمایشگاه لوازم خانگی

نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی همه‌ساله با حضور پرشور و گسترده بازدیدکنندگان و شرکت‌کنندگان علاقمند به این صنعت برگزار می‌گردد. این نمایشگاه تاکنون 22 دوره در تهران برگزار شده که جزو نمایشگاه‌های متداوم و اصلی در ایران می‌باشد.

تاریخچه نمایشگاه لوازم خانگی

انجمن صنایع لوازم خانگی ایران در دوره‌های مختلف با حضور در دیگر نمایشگاه‌ها و بهره‌گیری ازفرصت‌هایی که برای نمایش و معرفی محصولات این صنعت وجود داشت، تلاش مجدانه‌ای در تحقق اهداف این تشكل صنعتی داشته و کوشیده است مقدمات آشنایی مردم و بازارهای داخلی و بین‌المللی را با كالاهای ایرانی فراهم آورد.

از آن جمله می توان به برنامه‌ریزی، سازماندهی و حضور در اولین نمایشگاه تعاونی در اسفند ۱۳۶۴، دو نمایشگاه تخصصی صادراتی گرمایش و سرمایش در سال‌های ۱۳۷۲ و ۱۳۷۳، نمایشگاه منتخب کالاهای صادراتی در تیر ماه ۱۳۷۷، اولین و دومین نمایشگاه های بین‌المللی لوازم خانگی در سال‌های ۱۳۸۰ و ۱۳۸۱، نمایشگاه تخصصی صادراتی صنایع گاز در مهر ۱۳۸۲، سومین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی در بهمن ۱۳۸۲ ، چهارمین و پنجمین نمایشگاه های بین‌المللی لوازم خانگی در بهمن ۱۳۸۳ و بهمن ۱۳۸۴برگزار شد.

ششمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی در بهمن ۱۳۸۵، هفتمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی در آذر ماه سال ۱۳۸۶، هشتمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی در آذرماه ۱۳۸۷ ، نهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی در آذرماه ۱۳۸۸ ، دهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی در آذر ماه ۱۳۸۹، یازدهمین و دوازدهمین دوره در آبان‌ماه ۱۳۹۰و ۱۳۹۱، سیزدهمین و چهاردهمین دوره در دی‌ماه ۱۳۹۲و ۱۳۹۳، پانزدهمین، شانزدهمین، هفدهمین، هجدهمین، نوزدهمین دوره‌های نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی در آذرماه ۱۳۹۴، ۱۳۹۷،۱۳۹۶،۱۳۹۵ و ۱۳۹۸ و بیستمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی در دی ماه ۱۳۹۹در شرایط ویژه ناشی از شیوع ویروس جهانی کرونا و اعمال محدودیت ها از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا با موفقیت برگزار شد.

همچنین بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی در آبان ماه ۱۴۰۰ در بالاترین سطح کیفی و کمی نسبت به سنوات گذشته باشکوه برگزار شد.

گروه کالایی نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی شامل :

  • انواع محصولات سرمایشی و گرمایشی (شامل: یخچال، یخچال‌فریزر، فریزر، كولر، پنكه، آب‌سردكن، بخاری، سماور، آبگرمكن، پكیج، شومینه، سیلندرگاز، هیتر و…).
  • انواع محصولات صوتی و تصویری (شامل : تلویزیون، ضبط‌صوت، رادیو، دی‌وی‌دی و…).
  • انواع ماشین‌های شوینده (شامل : ظرفشویی، لباسشویی، كهنه‌شور و…).
  • انواع ظروف (شامل : چینی، كریستال، بلور، تفلون، چدن، نقره، ملامین، سرامیك، استیل، قوری، كتری، سیلور، لعابی، آبكاری‌شده و…).
  • انواع سرویس‌ها و ابزار آشپزخانه (شامل : قاشق، چنگال، كارد و چاقو، چایخوری و قهوه‌خوری، ادویه‌دان و نمكدان، جارو، ظروف نگهداری مواد غذایی، سطل، سبد، نردبان، سینك و…).
  • انواع محصولات پخت‌وپز (شامل : اجاق‌گاز، كباب‌پز، باربیكیو، سرخ‌كن، میكروفر، مایكروویو، هواپز و…).
  • سبد محصولات (شامل: جاروبرقی، اتو، آبمیوه‌گیری، سشوار، چرخ‌گوشت، آسیاب، چای‌ساز، ساعت، چرخ‌خیاطی، ترازو، قهوه‌جوش و…).
  • انواع قطعات (شامل: انواع الكتروموتور، كمپرسور، شیركنترل، شیرآلات، ترموكوبل، رگولاتور، جرقه‌زن، سیم و كلید و پریز، بوردهای الكترونیك، هواكش و…)

نمونه کارهای ساخته شده توسط شرکت آگرین در نمایشگاه لوازم خانگی گذشته

جهت ورود به فرم سفارش طراحی غرفه، ویژه این نمایشگاه و دریافت تخفیف غرفه سازی بر روی دکمه مقابل کلیک نمائید سپس فرم را با دقت تکمیل و ارسال نمائید.