غرفه ساز نمایشگاه آگرین

شرکت نگاه سبز آگرین با تجربه ای طولانی بعنوان یکی از قدیمی ترین ها در صنعت غرفه سازی نمایشگاه و خدمات تکمیلی نمایشگاهی توانسته اعتماد و رضایت مشتریان خود را با سلایق مختلف و اصناف مختلف برآورده نموده و گامی محکم و تاثیرگذار در صنعت نمایشگاهی بر دارد. تجربه ای با بیش از ۱۸ سال همراه با چالش های بزرگ و کوچک باعث شده تا خلاق باشیم و ضمن در نظر گرفتن نیاز مشتریان به عالی دیده شدن و درخشش آن ها کمک نمائیم.

از شاخصه های اصلی شرکت غرفه سازی آگرین که توانسته خود را نسبت به سایر شرکت های غرفه سازی متمایز کند، به شرح زیر می باشد:

۱- نحوه ارائه خدمات به مشتریان خود با بالاترین کیفیت

۲- خلاق در تولید سازه های نمایشگاهی منحصربه فرد و انحصاری شرکت نگاه سبز آگرین

۳- تبیین روش های نوین جهانی در عرصه و صنعت نمایشگاهی

۴- استفاده از متریال درجه یک با بهترین کاربرد برای هر نوع سلیقه و بودجه

۵- دارا بودن منابع انسانی زبده و کارکشته در تمامی تخصص های مرتبط با صنعت نمایشگاه و غرفه سازی

۶- سیستم فروش قدرمتند بهمراه پشتیبانی کامل از محصولات و خدمات

۷- متعهد به مشتریان خود و ارائه خدمات ویژه پس از هر سال همکاری

و بسیاری دیگر…

غرفه ساز نمایشگاهی

انواع غرفه نمایشگاهی

انواع غرفه های نمایشگاهی مکانی هستند که با استقرار نیروهای غرفه دار در مدت زمان برگزاری نمایشگاه، خدمات و محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می دهند. غرفه های نمایشگاهی انواع مختلفی دارند که نسبت به جنس، ابعاد و کاربردهایشان دسته بندی می شوند. غرفه های نمایشگاهی در سه نوع اصلی غرفه های خودساز چوبی و غرفه های پیش ساخته یا مدولار و اسپیس فریم دسته بندی می شوند. شرکت نگاه سبز آگرین با ابتکار خود به عنوان اولین شرکت غرفه سازی در ایران که توانسته جدیدترین نوع غرفه های نمایشگاهی را به مشتریان خود عرضه کند، دارای سه مدل اصلی غرفه است که به شرح زیر می باشد:

غرفه خودساز چوبی wooden

غرفه های خودساز چوبی

غرفه های خودساز چوبی ، در متراژهای متنوع و از جنس چوب و رنگ هر نوع کاربرد و متراژی را پشتیبانی می کند. غرفه های خودساز چوبی از نظر قیمتی گرانتر از سایر انواع غرفه های می باشد. شرکت آگرین با بهره گیری از مدرنترین و کاملترین ابزار نرم افزار و سخت افزاری از مرحله سفارش و طراحی سه بعدی تا اجرا و تخریب غرفه، جزء برترین ها و پیشرو در این صنعت می باشد. تمامی مراحل ساخت غرفه های خودساز در کارگاه اختصاصی آگرین توسط مجرب ترین و کارآزموده ترین نیرو ها انجام می شود و در محل نمایشگاه قطعات ساخته شده به هم مونتاژ می شوند و محدودیتی در متراژ غرفه و امکانات داخل غرفه وجود ندارد.

غرفه دیسپلی display

غرفه های خودساز دیسپلی

غرفه های دیسپلی به عنوان غرفه مدولار نیز تعریف می گردد. غرفه هایی با ابعاد کوچکتر و از نظر هزینه بسیار ارزان تر. شرکت نگاه سبز آگرین مبتکر نسل جدید غرفه های Display می باشد که در ایران به عنوان اولین و بزرگترین شرکتی است که از این متد در غرفه های نمایشگاهی بهره می برد.
از اینرو سرعت در ساخت ، کیفیت بالا ، هزینه پایین و زیبایی غرفه از بارزترین ویژگی های این نسل از غرفه ها می باشد که باعث رضایتمندی مشتریان این شرکت شده است.

از سال ۱۳۹۲ شرکت نگاه سبز آگرین برای رفاه حال مشارکت کنندگانی که غرفه های کوچک ، همایشی ، پاویون  و غیره دارند و یا می خواهند ضمن داشتن غرفه زیبا و کارا هزینه خود را کنترل کنند، آگرین نسل جدیدی از غرفه های نمایشگاهی را با فنون معماری ، طراحی و مدیریت منابع با متریال خاص و فوق فشرده به بازار ارائه نمود تا مشارکت کنندگان بتوانند با در نظر گرفتن نیازهای خود با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت ساخت و فقط با مدیریت منابع آنچه از یک غرفه در نمایشگاه انتظار دارند را در اختیار داشته باشند.

غرفه رپید سیستم rapid system

غرفه های رپیدسیستم

فقدان سیستمی بومی و کامل که دربر گیرنده سلایق و نیاز های مشارکت کنندگان داخلی و بین المللی باشد را در صنعت نمایشگاهی احساس نموده ایم و با مطالعه، تحقیق و رصد صنعت غرفه سازی بین المللی در سال ۹۶، قسمتی از توان و هدف خود را جهت طراحی و تولید سیستمی کامل و به روز متمرکز نموده ایم، که نتیجه تلاش شبانه روزی این مجموعه در محصولی ویژه با نام تجاری رپید سیستم در سال ۹۷ متبلور شده است .

رپید سیستم متشکل از چهار چوب هایی سوراخکاری شده از جنس آلومینیوم آنادایز ، با شیارهای ویژه وطراحی مقاطع انحصاری و خاص است که با اتصالات مخصوص به یکدیگر متصل میشوند و با پانل های نازک کامپوزیت،MDF، PVC، ،پارچه های چاپ شده مخصوص و… به صورت کامل پوشیده میشوند.

با توجه به تحقیقات ما تکنیک استفاده از چهار چوب های سوراخ کاری شده جهت ساخت غرفه های نمایشگاهی ، کامل ترین و به روز ترین تکنیک ساخت غرفه است که تنها سه شرکت در دنیا موفق به تولید این سیستم شده اند و رپید سیستم به عنوان چهارمین تولید کننده با اصلاح، بروزرسانی و بومی سازی این محصول با مقاطع اختصاصی خود موفق به تولید نسل جدیدی از سازه های نمایشگاهی شده است .

خصوصیات منحصر به فرد رپید سیستم

– سرعت نصب تا ۶ برابر سازه های چوبی و تا ۲ برابر سازه های مدولار متداول در ایران
– توجه ویژه به مسائل زیست محیطی از تولید تا مونتاژ و جمع آوری به گونه ای که ضایعات و هدر رفت منابع در رپید سیستم تقریبا به صفر رسیده است
– بسیار سبک و مقاوم ( وزن یک متر طول از پروفیل اصلی رپید ۱٫۴ کیلوگرم و با قابلیت تحمل فشار معادل ۸۰ کیلوگرم )
– رپید سیستم بعد از نصب نیاز به هیچ گونه عملیات رنگ کاری نخواهد داشت
– قابل شستشو و ضدعفونی بدون آسیب رسیدن به متریال غرفه
– با توجه به سلایق مشارکت کنندگان و بازدید کنندگان ایرانی ،رپید سیستم به شکلی طراحی شده که پس از نصب اسکلت اصلی سازه قابل رویت نخواهد بود
– سازه به صورت کامل ، تنها با دست و بدون نیاز به ابزار خاصی قابل نصب میباشد
– رپید اولین سازه مدولار ایران است که تنها با دو ماژول به ارتفاع ۶ متر در استالکس ۲۰۱۸ اجرا گردید
– امکان اجرای سقف کامل به طول ۶ متر بدون نیاز به ستون میانی
– امکان اجرای منحنی در شعاع مختلف با ماشین آلات اختصاصی در کارخانه رپید
– تا ۵ برابر انعطاف بیشتر در طراحی نسبت به سازه های مدولار دیگر . به گونه ای که ۷۰ در صد طرح های موجود در نمایشگاه ها بسیار سریعتر و با فینیشینگی کامل تر با رپید سیستم قابل اجرا خواهد بود
– امکان برق کاری کامل بدون نیاز به سوراخ کاری و سیم کشی در نمای سازه
– قابل اجرا در فضای باز بدون نیاز به سازه اسپیس فریم
– قابلیت اجرای سقف های معلق
– امکان کف سازی با مقاومت بسیار زیاد ، قابل رگلاژ و کاملا تراز

غرفه‌سازی نمایشگاه

دکوراسیون اداری زاکس پرو

دکوراسیون داخلی و دکوراسیون اداری آگرین با برند zax pro زاکس پرو و پارتیشن اداری

دکوراسیون اداری آگرین با برند زاکس انواع محیط های اداری مدرن و زیبا را طراحی و اجرا می نماید. اگر در حال افتتاح یک دفتر کار جدید هستید و یا فضای فعلی خود را گسترش داده و آن را نوسازی می کنید تیم تخصصی دکوراسیون اداری زاکس شما را با بالاترین کیفیت یاری می نماید.

کارایی، هویت برند، خلاقیت و منحصربه فرد بودن، صرفه جویی در بودجه و برنامه زمانی خط مشی ما است. از ویژگی های منحصربه فرد برند زاکس می توان استفاده از متریال های با کیفیت، لوکس و مدرن ساخته شده در کارگاه اختصاصی این شرکت اشاره کرد که علاوه بر زیبایی و هارمونی نهایی، کیفیت و استحکام دکور ساخته شده تضمین می گردد.

دکوراسیون اداری

امروزه اهمیت دکوراسیون داخلی اداری و تاثیر آن بر روحیه افراد، روندکاری و جذب مشتری بر مدیران و صاحبان صنایع، ثابت شده است. با توجه به حضور کارمندان در زمان طولانی، باید توجه داشت که ایجاد دکوراسیون صحیح کاربردی، که تمامی توانایی های ایجاد روحیه اعتماد و جذب نظر خوب در مشتری و کارمندان را در برداشته باشد، بسیار می تواند مهم و ضروری باشد. چه بسا که نقش فوق العاده ای در راندمان کاری کارمندان دارد.

نوع دکوراسیون دفتر یا محیط کار شما می تواند بیانگر قدر و سبک کاری شما باشد. عواملی که می توانند در ایجاد این حالات در محیط نقش داشته باشند، عبارتند از:

– نوع نورپردازی

– مدل و نوع مبلمان داخلی

– رنگ های بکار رفته در محیط

– نحوه چیدمان

– و بسیاری عوامل موثر در روحیه و کارایی…

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون، امروزه همه آن را به عنوان یک حرفه، علم ویا هنر دنبال می‌کنند. حتی به عنوان یک علم، تخصص یا رشته در بسیاری از دانشگاه‌های معتبر دنیا و یا در آموزشگاه‌های عالی به علاقه‌مندان آموزش داده می‌شود. دکوراسیون به معنای معماری داخلی و آفرینش فضاست. فضایی که در عین زیبا و خاطره انگیز بودن، عملگر و کارآمد نیز باشد. بنابراین با کمی تامل در این تعاریف، به این نتیجه می‌رسیم که در واقع طراح با تنیدن اصول فنی و تخصصی معماری داخلی، با حس زیبایی شناسی، فضایی را طراحی می‌کند که بیانگر هویت، نیاز، درک و خواسته‌های مخاطبش است. دکوراسیون، حلقه اتصال بین دو علم معماری و طراحی داخلی است. دکوراسیون داخلی از یک طرف مانند علم معماری با ساختمان و اجزا و عناصر تشکیل دهنده آن ارتباط دارد و از طرف دیگر همانند طراحی داخلی بر فضاهای داخلی تمرکز می‌کند. قدمت دکوراسیون داخلی به عنوان یک فن برای ایجاد سرپناه، به قدمت تاریخ بشر می‌رسد. اما دکوراسیون داخلی امروزه در جهان ترکیبی از صنعت ساختمان‌سازی، به علاوه هنر، فلسفه و جامعه شناسی، روان‌شناسی اجتماعی، اخلاقی اقتصاد، جغرافیایی طبیعی و انسانی، برنامه‌ریزی و توسعه اقتصادی و علوم طبیعی نظیر زیست شناسی و محیط‌زیست است. معماری داخلی به نوعی همان موضوع معماری داخلی درباره فضاست. دکوراسیون داخلی به عنوان اجتماعی‌ترین هنر بشری با فضای اطراف انسان مرتبط است.

پارتیشن اداری

پارتیشن اداری می تواند نقش مهمی در طراحی جدید محیط کار و فضابندی میز کار افراد یک اداره یا سازمان ایفا کند. روشی انعطاف پذیر، کم هزینه، نصب سریع و مقاوم برای ایجاد فضای کاری بین کارمندان، ایجاد اتاق استراحت، ایجاد اتاق جلسات و … می باشد.

مرسوم ترین مدل پارتیشن شیشه ای می باشد که احساس باز بودن فضا و بزرگتر جلوه دادن فضای کاری القا می کند. پارتیشن های شیشه ای در انواع یک و یا دو جداره هستند و بسته به مکان استفاده، نوع استفاده و مقاومت موردنیاز انتخاب می گردد.

البته شیشه تنها گزینه نیست. پارتیشن اداری با جنس های مختلف و اندازه های متفاوت از نیم قد تا تمام قد قابل استفاده می باشند. کاربردهای متفاوتی نیز دارند مانند ایجاد راهرو یا بعنوان اتاق مجزا و یا حتی ایجاد دکوراسیون داخلی مدرن.

دلایل استفاده از پارتیشن در فضای اداری

از دلایل استفاده از پارتیشن در فضای اداری به موارد زیر می توان اشاره نمود:

– نصب و جمع آوری آسان

– سبکی سازه

– مدولار بودن سازه

– مناسب برای هر سلیقه و طرح

– قابلیت استفاده سازه های دیگر بر روی آن

– ایجاد فضای آکوستیک

و بسیاری مزایای دیگر