غرفه ساز نمایشگاهی

دکوراسیون داخلی و اداری

شرکت‌ نگاه سبز آگرین فعال در زمینه غرفه سازی نمایشگاه ، طراحی غرفه و دکوراسیون داخلی و اداری می باشد. و تاکنون که بیش از ۱۲۰۰ غرفه با سلایق مختلف برای اصناف متفاوت ساخته ایم. دپارتمان تخصصی طراحی دکوراسیون داخلی و اداری آگرین با بکارگیری نیروی متخصص و کارآزموده همگام با متد و استانداردهای بین المللی در خدمت مشتریان گرامی خود می‌باشد.

آگرین شرکت غرفه ساز دارای گرید A نمایشگاه می‌باشد و همیشه پیشرو در ساخت و تجهیز غرفه های نمایشگاهی با سبک و استانداردهای جهانی بوده است. دقت، اعتبار و جایگاه ما در ایران باعث شده تا توجه به کیفیت خدمات و محصولات سرلوحه کار ما قرار گیرد و افتخار کنیم که فقط برای بهترین ها می‌سازیم.

آگرین غرفه ساز گرید a نمایشگاه بین المللی

نظر مشتریان آگرین - غرفه سازی نمایشگاه

[layerslider_vc id=”2″]
غرفه‌سازی نمایشگاه
غرفه خودساز چوبی

غرفــه های خودسـاز چوبـی

غرفه خودساز چوبی wooden
غرفه خودساز display

غرفه های خودساز دیسپلی

غرفه دیسپلی display
غرفه رپید سیستم

غرفه های رپید سیستم

غرفه رپید سیستم rapid system

پارتیشن اداری آگرین

.پارتیشن

انواع پارتیشن تک جداره فریم لس / پارتیشن دو جداره آلومینیومی / پارتیشن دکوراتیو

نمونه کارهای اجرا شده و اطلاعات تکمیلی

خدمات تکمیلی و آمادگی نمایشگاهی آلند فیر

خدمات تکمیلی نمایشگاه آلندفیر alandfair.ir

ارائه کلیه خدمات آمادگی جهت شرکت در نمایشگاه و دریافت بازدهی حداکثری با متنوع ترین و گسترده ترین پلن ها

استند فروشگاهی

غرفه پروموشن و استند فروشگاهی

ساخت غرفه های پروموشن ویژه و استندهای فروشگاهی با بالاترین کیفیت و خلاقانه ترین طرح ها توسط تیم تخصصی آگرین

غرفه پروموشن

اگر بدنبال غرفه ساز نمایشگاهی ، بهترین غرفه ساز تهران و غرفه ساز ارزان و با کیفیت و همچنین طراحی و اجرای زیباترین و اصولی ترین پروژه های معماری و دکوراسیون اداری و داخلی می گردید، ما با ارائه بهترین پیشنهادها و ساده ترین راه حل ها، شما را یاری می رسانیم تا بیشترین بازده را از سرمایه گذاری خود داشته باشید. پس هم اکنون با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا با ارسال فرم سفارش غرفه سازی ، منتظر ارتباط ما در اسرع وقت باشید. شرکت نگاه سبز آگرین ارائه دهنده متنوع ترین سیستم های غرفه سازی و دکوراسیون اداری و دکوراسیون داخلی با نزدیک به ۲۰ سال تجربه برای هر نوع سلیقه و بودجه ای آماده همکاری با شما می باشد.

اخبار نمایشگاهی

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی کف پوشها، موکت و فرش ماشینی

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی کف پوشها، موکت و فرش ماشینی و صنایع وابسته در تاریخ 3 الی 6 آبان ماه 1402 در نمایشگاه بین المللی تهران…

مشاهده خبر

دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو

دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو در تاریخ 23 الی 26 مهرماه 1402 در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌گردد…

مشاهده خبر

سومین نمایشگاه بین المللی خدمات خودرو، تقویت، تزئین و خدمات وابسته

سومین نمایشگاه بین المللی خدمات خودرو، تقویت، تزئین و خدمات وابسته در تاریخ 23 الی 26 مهر 1402 در نمایشگاه بین المللی تهران…

مشاهده خبر

هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست

هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست در تاریخ 26 الی 29 شهریور 1402 در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می گردد…

مشاهده خبر

انجمن صنفی کارفرمایی غرفه سازان
دارای مجوز ساخت ۱۲۰۰ متر غرفه‌سازی نمایشگاه در هر نمایشگاه
از شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ایران
عضو رسمی انجمن کارفرمایی غرفه‌سازان تهران
شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی
بانک ملت
شونیز
شهاب سنگ
بانک ملی ایران
می ماس
شانا
آی سودا
فومن شیمی
فست کلیک
شرکت پست
گروه صنعتی شاهرخی
یکتانت

سوالات متداول

شرکت غرفه ساز نمایشگاه کیست؟

شرکت غرفه ساز نمایشگاه یک شرکت حرفه‌ای در زمینه طراحی، ساخت و نصب غرفه‌های نمایشگاهی است. این شرکت با استفاده از تجربه و دانش فنی خود، برای مشتریانش، غرفه‌هایی با طراحی حرفه‌ای و منحصر به فرد ارائه می‌دهد. همچنین، غرفه ساز نمایشگاه با هدف ارائه خدماتی با کیفیت و رضایت حداکثری مشتریان خود، از مواد با کیفیت برای ساخت غرفه‌های نمایشگاهی استفاده می‌کند. شرکت غرفه سازی نمایشگاه آگرین با داشتن تیمی مجرب و حرفه‌ای از کارشناسان فنی، مدیران پروژه و طراحان، توانسته است در زمینه غرفه‌سازی نمایشگاهی به یکی از برترین شرکت‌های این حوزه در ایران تبدیل شود.

گرید A نمایشگاه مخصوص چه شرکت‌هایی است؟

شرکت های غرفه سازی دارای گرید نمایشگاه، شرکت هایی هستند که از سوی انجمن غرفه سازان ایران مجاز به طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی هستند. شرکت غرفه سازی دارای گرید A نمایشگاه، بالاترین رتبه را در میان شرکت‌های غرفه سازی در ایران دارند. شرکت غرفه سازی دارای گرید A غرفه سازی، سابقه بالاتر، امکانات و تجهیرات بیشتر، تعداد پرسنل بیشتر و کیفیت استاندارد بالاتری نسبت به سایرین دارند. همچنین قادر خواهند بود تا متراژ تا 1200 مترمربع در هر نمایشگاه را بسازند. شرکت نگاه سبز آگرین دارای گرید A نمایشگاه همیشه پیشرو در ساخت و تجهیز غرفه های نمایشگاهی با سبک و استانداردهای جهانی بوده است.

بهترین شرکت غرفه سازی ایران کیست؟

در حوزه غرفه سازی، تعداد زیادی شرکت در ایران فعال هستند. اما در بین آن ها، شرکت هایی که با بهره گیری از تکنولوژی های بروز و داشتن تیم های متخصص، به طور حرفه ای غرفه سازی می کنند، برای کسب رضایت مشتریان بیشتر و همچنین جلب توجه بیشتر مشتریان، به عنوان بهترین شرکت های غرفه سازی ایران شناخته می شوند. در نتیجه، برای انتخاب بهترین شرکت غرفه سازی در ایران، بهتر است نظرات و تجربیات مشتریان قبلی را بررسی کرده و با توجه به نیازهای خود، شرکت مناسب را انتخاب کنید.

متنوع ترین شرکت غرفه سازی کیست؟

شرکت آگرین را شاید به جرات بتوان گفت متنوع ترین خدمات را در میان شرکت های غرفه سازی ایران دارد. خدماتی از قبیل طراحی و ساخت غرفه های نمایشگاهی با سه نوع غرفه با ویژگی های مختلف، خدمات تکمیلی نمایشگاهی، طراحی و ساخت دکوراسیون اداری و داخلی، تولید و نصب پارتیشن های اداری، برگزاری ایونت های عمومی و تخصصی، طراحی، ساخت و اجرای غرفه پروموشن و استندهای فروشگاهی و بسیاری خدمات دیگر.